2011. augusztus 6., szombat

Jelenleg

ott tartok, hogy 10 kilót sikerült fogynom,ma reggel 93.9 kg-t mutatott az a .... mérleg.Katasztrófa.A cél 65 kg, de megelégszem a 74-l is.Ennyi voltam, mikor a férjemmel megismerkedtem.Katasztrófa!!Akaraterő hiány! És persze táplálkozási zavar.Falási rohamok, amiknek persze ismerem a lelki hátterét, de eddig nem sikerült kezelnem a dolgot.
Az elmúlt fél évben személyi edzőhöz jártam, ami jó volt, de a kilókon nemigen látszott.Persze összeszedettebb voltam, és az izmaim is megjelentek, tónusosabbá váltam.De kudarcként éltem meg, hogy a kilók nem mentek le.Sőt 1-1 edzés után még nehezebb is voltam 1-1.5 kg-val.Próbálkoztam még, naera és turbó diétával is, de nem jöttek be. Nobi kajákat ettem, nagyon sokat.Persze az is csak kompromisszum.
Soha nem próbáltam semmilyen fogyasztó tablettát, eleddig. Most vásároltam 1 doboz Bio CLA+T:t.Megpróbálom.Persze diétával és mozgással.
Az utóbbi 1 hétben rengeteget"zabáltam". Így ma csak folyadékot iszok, jó volna, ha megállnám.Még pár napig, amíg a gyomrom kicsit összeszűkül.Aztán jöhet a diéta.
Talán megírom, milyen sikerrel....

Ez lennék jelenleg:



Bízom benne, hamarosan változik majd a kép.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése