2011. augusztus 8., hétfő

Ma reggel

sajnos újra ráálltam a mérlegre.Le kéne erről szokni.Elég lenne minden héten egyszer mérlegelni.No mindegy, végülis tetszett amit mutatott, 92.2 kg.Este megálltam, hogy nem eszek.Újabb vállveregetés jár nekem.Nem tudom, mások ezt hogy tudják betartani éveken, sőt egész életen át.Lehangoló, hogy ezután már ez lesz mindig.Jó volna egy kicsit szerencsésebb genetika.Bár, legalább betegségem nincs, hála istennek.
Ma is virslit ettem, füstölt mozzarellával és friss zöldségekkel.Holnap főzök egy jó kis káposztás bablevest.Délben bele fog férni.
Szép napot!

1 megjegyzés:

  1. Gratula, csak így tovább! Én mérleg függő vagyok, nem bírom ki, hogy ne álljak rá. Előnye az, hogy látom ha elszabadulnak a kilók. Hátránya, hogy bosszankodom alig ettem, mozogtam és mégis többet mutat. Ilyenkor mondom, semmi para, kitartás, majd elindul az lefele. Nekem a levesek sokat segítettek a fogyásban, eltelítenek. Mindig vacsorázom, de csak szerényen. Sokszor előfordult, hogy kihagytam, reggel semmi változás. Akkor meg mi a francnak gyötröm így magam. Szerintem tartalékol a szervezet.De minden ember más, van akinél ez bejön.
    További sok minusz kilót!
    Üdv: Aloha

    VálaszTörlés