2010. március 29., hétfő

-6kg, türelem és energia!

A léböjtkúrát a fenti eredményekkel zártam.Nagyon pozitívan csalódtam a dologban, szerintem meg fogom ismételni 3 hónap múlva!
Szombaton már kellett kezdeni felépíteni az étrendet.Zöldségleveket ittam, 1 litert, gyógyteát, és vizet.Aztán szombaton reggel, gondoltam kemény leszek, és megpróbálkozom egy fél szelet pirítóssal, uborkával, egy szelet paprikával, és egy szelet paradicsommal.Hozzá 2dl frissen facsart narancslevet ittam.Hihetetlen ízorgia volt az elmúlt napokhoz képest.Hála istennek, nem lett tőle bajom, kicsit puffasztott, de tragédia nem történt.Tízóraim gyógytea és fél alma volt.Az alma is isteni volt!Délben ettem egy csésze húslevest, répával.A felénél kicsit hányingerem volt, de kis pihi után ment a többi is.Nagyon finom volt.Délután 5 körül 2 dl kefír 1 kétszersült.Este ittam egy nagy pohár vizet pici mézzel és 1 citrom frissen facsart levével.A többi napot nem fogom ilyen részletesen írni, de ezt olyan jól esett enni, hogy leírtam.

Mai napom: Fél hétkor egy barna zsemle trapistával, uborkával.
11 órakor fél marék dió, egy pohár narancslé(frissen facsart természetesen)

A többi még hátravan, a lényeg, hogy este ne csábuljak el!

Ma már a mozgás is megvolt.Elvonultam az edzőterembe a futópadra a tételeimmel.Egy órát gyalogoltam, majd még volt pár erősítés.

Teljesen meg vagyok magammal elégedve!!!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, csak így tovább!
    Kívánok neked békés, szép ünnepet!

    VálaszTörlés