2010. március 24., szerda

Második nap reggel

Az este igen pocsékul voltam.Fájt a fejem, rettenetesen éhes voltam.A pozitívum, hogy nem tört rám az ólmos fáradtság, mikor letettem a gyerekeket, még 10 óráig tudtam tanulni. De reggel...Kipihenten keltem- reggel fél 6-kor, amikor a kisfiam átjött, hozta az üres üvegét, és mondta, neki Tea kell.Hát, éjszakára hagytam nekik fél liter teát a kancsóba, ezt mind kiitta éjjel.Gyorsan tettem a kis üvegébe ásványvizet, és bevittem, hátha tudok még mellette lazulni kicsit.Hát erre elkezdett hangosan sírni, hogy neki a víz nem jó.Így nekiálltam gyorsan teát gyártani, majd egy kávéval a kezemben visszabújtam mellé az ágyba.Elkényeztetem?Lehet, de nem tudom másképp csinálni.
Remélem a mai napot is fogom bírni a tisztító sziruppal.Bár azt terveztem, kicsit csalni fogok, ha nagyon rosszul érzem majd magam, megengedek magamnak másfajta italt is, pl. bio céklalevet.Azt nagyon imádom.Ma a kedvenc kajámat, rakott krumplit főzök a családnak, tanulás közben.Remélem nem fogok elcsábulni.

Ja, és a lényeget még nem is írtam: reggel a mérleg 90.8 kg-t mutatott!!!!Hurrá!

2 megjegyzés:

  1. Szia Gabi! Hajrááá neked is! Ugye nem adtad fel a fogyókúrát!?
    Üdv: ALoha3

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Üdv itt!Nem adom fel!!!:)))

    VálaszTörlés