2010. március 23., kedd

Első nap!

Ma megjött a Neera szirup! Örültem neki nagyon.Gyorsan elkészítettem az előírás szerint, és megkóstoltam.Hát...Szerintem pocsék.Nagy erő kell, hogy igyak belőle.Estére már kezdtem megszokni, de attól még messze vagyok, hogy azt mondjam rá, iható!Ez az az 5.fogyis nap, ebből az első teljesen folyadékon.Úgy terveztem, ha menni fog a dolog, 3-5 napig csinálom.Most úgy érzem, talán még 2 nap, és elég.Ma egy kicsit furán éreztem magam.Eddig fáztam, mióta ezt a löttyöt iszom, melegem van és szédülök.Ami nem rossz, nem forgó, kb. olyan, mintha be lennék csiccsentve.Szóval még tetszik is:)))Pozitív, hogy a krónikus arcüreggyulladásomra kevesebb orrspray kell.Nem tudom,m összefüggésben van e a kúrával, de kezd ürülni a hónapok óta odakövült váladék.
A holnapi adagot kevesebb sziruppal, és chayenne helyett gyömbérrel fogom készíteni, hátha úgy jobb lesz!Azt is észrevettem, diéta ide vagy oda, nagyon jól fog az agyam.Egész nap tanultam, délután a vacsit a gyerekkel együtt készítettem, kiabálás nélkül.Nem vagyok olyan lobbanékony, jobban tudom kontrollálni magam.Szóval összességében minden jó, csak éhes vagyok , nagyon.De ki fogok tartani.

Ma reggeli súly )91.8kg (-3 kg) szuper, tornázni is kéne már holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése