2010. március 22., hétfő

Kalács!

Nem tudom megmagyarázni miért, de délután, mielőtt indultam a gyerekekért, ettem.Kalácsot szalámival, és pár kanál tiramisut.Előtte fél füllel, aztán már nagyon figyeltem egy műsort.Arról szólt, milyen károsak egyes fogyókúrák, melyeket ész nélkül művelnek!Hát...ettem.Igaz vigasztal, nem engedtem a falási rohamnak. Nincs nagy bűntudatom.Folytatom a méregtelenítést, de lehet, nem csütörtökig, csak 2 napig, és lehet, hogy a laza ebéd marad.Persze szigorúan pépes, és bio, hogy a méregtelenítésnek legyen értelme.

2 megjegyzés:

  1. "Szeretnék fogyni, türelmesebbnek lenni a gyerekekkel, és persze másokkal is.Jó lenne kicsit sportosabban, nyitottabban és bátrabban élni"

    Ezek a mondatok nagyon ismerősek! Különösen a "türelmesebbnek lenni a gyerekekkel". Engem már megtaláltál, bizonyára a kislányomra is ráakadsz majd. Kriszta 38. évében jár. Nála is sok szó esik türelemről. Türelem a gyermekhez, türelem a párkapcsolathoz. Gyermeket nevelni, dolgozni, háztartani, a férjnek biztosítani az "elsőbbségét" bizony nagyon nehéz feladat. Legyen kitartásod! Gondolj mindig arra, hogy a család az egyetlen biztos „pont” az ember oly törékeny életében. Vigyázni kell rá, és sajnos nekünk nőknek, anyáknak, feleségeknek van a legnagyobb szerepünk ennek megóvásában. Remélem Neked is van szerető édesanyád, aki „erősít”, amikor szükséged van rá

    VálaszTörlés
  2. Olyan szépeket tudsz írni.Ami a lelkemet megérinti. Még csak most kezdem ezeket a dolgokat érteni.Eddig is tudtam, de nem értettem.És főleg, nem mindig tudtam/tudom elfogadni!

    VálaszTörlés