2010. március 26., péntek

Ráadás!

Úgy döntöttem, ma még iszok csak szirupot.Végülis drága volt, akkor megiszom.Már egészen megszoktam az ízét.Ma bevásároltam hétvégére.Vettem már magamnak is egy kefírt, és biorépát.Szombaton még zöldséglé jön, esetleg pár kanál a gázon fővő húslevesből.Vasárnap jöhet pár kanál kefír is, és lassan így tovább. Ma 89.8 kg-t mutatott a mérleg.Meg vagyok elégedve ezzel a tisztítókúrával.Nagyon jól éreztem magam végig, kívéve az estéket.Azok húzósak voltak.Rettenetes éhség tört rám, és fejfájás.A napi 4-5 kávét sikerül egyre csökkenteni.Ez is hatalmas előrelépés.Ma vettem 1-2 felsőt, és felpróbáltam egy gatyát is, ami ezelőtt nem jött rám.Most fel tudtam húzni, nagy élmény volt.

Hétfőtől jöhet újra a torna is, addig nem merem.Ez a szirup biztosít energiát, de azért szaladgálni biztosan nem lehet mellette.
A mai legnagyobb kísértés a lecsó volt, amit vacsira alkottam a családnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése