2010. március 27., szombat

Kérdezz-felelek játék!

Bilonánál jártam, és találtam ezt a játékot.Szívesen válaszolok én is:

1.Mi lenne, ha nyernék a lottón?

Kifizetném a kölcsönöket, a maradékot pedig befektetném.Ingatlanba, amit a gyerekeim nevére íratnék.A fennmaradó részt értékpapírba kötném.

2. Rossz szokás?

Imádok enni, de ez már rossz szokássá fajult.Koffein, amiről néha leszokom, de alapvetően függőnek tartom magam.Valamint hirtelen haragú vagyok.Ezt mostanában már uralni tudom valamelyest!

3. Koffein?

Nagyon szeretem, sok meleg tejjel, cukor nélkül, keserűn.

4. Színem?

A hangulatomtól függ, de alapvetően a pasztell, lágy tónusú színek.

5. Mi van most rajtam?

Póló, melegítő.

6. Háziállat?

Oszkár, a 6 éves boxer!

7. Tíz év múlva hol látom magam?

Természetesen a gyermekeimmel, és a férjemmel.A körítés nem számít.

8. Legutóbbi nagyon jó élményem?

Ma délelőtt ültünk az autóban.Hátranéztem, és láttam, hogy a gyerekeim fogják egymás kezét a gyerekülésben.

Még nem sokan olvassák a blogot.Akinek kedve van, szívesen veszem tőle is a válaszokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése